سنگ مرمریت اداوی

فهرست مطالب

سنگ پله اداوی

سنگ اداوی یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین سنگ های مرمریت در ایران است. این سنگ با نام مالک معدن آن یعنی حمید اداوی شناخته میشود.سنگ مرمریت اداوی با دو تم رنگی صورتی ، کرم با رگه های قهوه ای رنگ و دانه های سفید رنگ فراوری میشود.

به دلیل طرح و رنگی که این سنگ دارد به آن گل پنبه ای یا مرمریت بهار اداوی میگویند.

ویژگی های سنگ اداوی:

این سنگ یک سنگ پرکاربرد است، زیرا مقاومت بالایی دارد از همین رو هنگام برش کوپ شکسته نمیشود و میتوان آن را در ابعاد دلخواه تهیه کرد.

از دیگر ویژگی های سنگ اداوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • چسبندگی تقریبا خوب
  • طرح رنگ زیبا
  • نظافت آسان

کاربرد های سنگ مرمریت اداوی:

اگر در فرآیند تولید سنگ از دستگاه ها و متریال خوب استفاده شود، میتوان از آن به عنوان جایگزین سنگ های گران قیمت استفاده کرد. از سنگ اداوی برای کف پوش مکان های مختلف استفاده میشود علاوه بر آن برای دیواره ها و پله نیز استفاده می شود.
سنگ پله اداوی ، یک سنگ بسیار مقاوم و با کیفیت است که در محیط داخلی میتوان از آن استفاده کرد.
نکته قابل توجه این است که از سنگ در محیط های بیرونی ( محیطی که آب و هوا سریع تغییر میکند یعنی یا خیلی سرد است یا خیلی گرم ) استفاده نشود زیرا طول عمر سنگ کاهش می یابد و در زمان خیلی کم از بین می رود.
به دلیل جذب آب بالایی که این سنگ دارد به عنوان کف پوش، زیاد توصیه نمی شود.

معدن سنگ اداوی:

معدن این سنگ در استان اصفهان ، شهرستان خور و بیابانک است. این معدن ابتدا ناشناخته بوده است و پس از خرید این معدن توسط فردی به نام حمید اداوی ، این سنگ استخراج شد و پس از فرآوری های لازم تبدیل به سنگ اداوی شد.

قیمت مرمریت اداوی:

یکی از عواملی که بر قیمت سنگ اثر میگذارد ، موادی است که در فرآوری سنگ روی سطح آن می زنند. هر چقدر کیفیت این مواد بهتر باشد ، قیمت سنگ نیز بیشتر است.

متراژ ، فاصله معدن تا کارخانه ( کرایه حمل و نقل ) ، ابعاد و ضخامت سنگ نیز بر قیمت تاثیر گذار است.

سنگ پله مرمریت اداوی:

بسیاری از انبوه سازان از سنگ اداوی به عنوان سنگ پله استفاده میکنند. زیرا هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم در متراژ بالا سنگ یک نواخت و یک دست است.

مجموعه ارج استون به عنوان تولید کننده این سنگ آماده فروش و ارسال آن به سرتاسر کشور می باشد. برای سفارش سنگ پله اداوی از طریق یکی از روشهای زیر اقدام کنید.

تماس با ما

درخواست مشاوره و خرید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مطالب

درخواست مشاوره

برای دریافت مشاوره ، استعلام قیمت و خرید فرم درخواست را پر کنید

فهرست مطالب

درخواست مشاوره و خرید سنگ

جهت ارتباط با کارشناس فروش، دریافت مشاوره، استعلام قیمت و خرید سنگ، فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره خرید سنگ
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x